
“Mijn itsme werkt niet” is dé meest gestelde digitale vraag waarop we met Samen Digitaal een antwoord bieden.
Stel je digitale vraag in het digipunt of aan huis
In Harelbeke kan je al op meerdere locaties en diverse tijdstippen terecht met al je digitale vragen in een digipunt.
Je kan er terecht voor alle vragen over het gebruik van je smartphone, tablet of laptop, je internetverbinding of over het gebruik van apps. Vrijwilligers helpen je met het beantwoorden van je vraag.
Geraak je zelf niet tot in het digipunt? Vraag dan hulp aan huis aan via Elitsa Atanasova, de brugfiguur Samen Digitaal in stad Harelbeke en gemeente Zwevegem.
Wil je zelf helpen bij het beantwoorden van digitale vragen? Meld je dan aan als vrijwilliger in de bibliotheek van Harelbeke, Eilandstraat 2 in Harelbeke.
Brugfiguur Samen Digitaal: Elitsa
Elitsa Atanasova is de brugfiguur Samen Digitaal in Harelbeke en Zwevegem. Burgers, maar ook eerstelijnswerkers kunnen bij haar terecht voor alle vragen over digitaal samenleven zodat er samen met de organisatie op zoek kan gegaan worden naar een gepaste dienstverlening. Als brugfiguur zal zij de digitale vragen van burgers coördineren.
Vragen of meer weten?
- www.harelbeke.be/samendigitaal
- digipunt@harelbeke.be
- 056 733 441
Resultaten van de bevolkingsbevraging
Na een bevolkingsbevraging in Harelbeke en Zwevegem hebben we een helder zicht op de digitale noden van onze inwoners. De resultaten van de bevraging kan je nalezen op www.harelbeke.be/samendigitaal. Uit de aanbevelingen van dit onderzoek rollen we nu reeds drie acties uit: de verdere uitbouw van het digipunt, ondersteuning aan huis voor wie niet naar het digipunt kan komen en de brugfiguur Samen Digitaal als liaison tussen de burgers en de lokale besturen.
