Ben je tevreden over de dienstverlening in het stadhuis?

Als inwoner van Harelbeke heb je ongetwijfeld al een bezoek gebracht aan het stadhuis. Misschien deed je dat uit vrije wil (omdat je info zocht) of werd je verplicht door een hogere overheid (voor je bouwdssier of het aanvragen van een rijbewijs).

In beide scenario’s zijn wij als bestuur op zoek naar jouw mening. Hoe heb je dat bezoek ervaren? Kreeg je waarvoor je kwam? Werd je klantvriendelijk behandeld? Wat vond je van de wachtruimte en het ticketsysteem?

Via dit formulier willen we graag te weten komen hoe tevreden je bent over de dienstverlening in het stadhuis. (Je kan deze bevraging in enkele minuten en volledig anoniem invullen.) 

 

Aangemaakt op: 18/02/2018

Reactie toevoegen

Reacties

De werking zelf is zeker oké, maar voor kotstudenten zorgen de beperkte openingsuren vaak voor problemen om er zelfs maar te geraken (zoals wanneer mijn identiteitskaart en rijbewijs gestolen waren en ik bijna anderhalve maand zonder moest rondlopen).