Aanvraag Feestmaterialen

Volgende gebruikerscategorieën worden onderscheiden:

Categorie 1: Gratis gebruikers

  • stadsbestuur & OCMW Harelbeke, personeelskring stadsbestuur, verzelfstandigde agentschappen en gemeentelijke vzw’s van de stad, politiezone Gavers, erkende adviesraden
  • feestcomités Harelbeke, Bavikhove, Hulste, Stasegem, Eiland, Zandberg en‘t Ooste
  • Harelbeekse scholen (voor max. 3 pedagogische/schoolse activiteiten per kalenderjaar en op voorwaarde dat de aanvraag gebeurt door de directie; vanaf de 4e activiteit/aanvraag vallen ze onder cat. 2)
  • andere gemeentebesturen, in het kader van de wederzijdse uitwisseling van materialen (uitgezonderd de podiumwagen waarvoor ze onder cat. 3 vallen)

Categorie 2: Occasionele en erkende Harelbeekse verenigingen
Categorie 3: Niet-Harelbeekse verenigingen en scholen, op voorwaarde dat het feestmateriaal op Harelbeeks grondgebied gebruikt wordt.

De tarieven en het reglement kan je hier raadplegen.

Persoonsgegevens
Info over de activiteit
Wanneer vind de activiteit plaats?
Levering materiaal
Hiervoor wordt een vervoerskost van 25- € aangerekend.
Ik ga zelf de materialen ophalen in het stadsdepot.
Adres van afhaling

Broelstraat 23
8530 Harelbeke

Leveringsadres
Huurperiode van de materialen
Ik wens materialen te ontlenen op:
Ik breng de uitgeleende materialen terug op:
Selecteer hieronder welke materialen je wenst te ontlenen

Bij reservatie van de Podiumwagen en Sanitaire wagen moet je eerst contact opnemen met technisch medewerker logistiek Hans Reynaert om de plaatsmogelijkheid op het leveringsadres na te zien.

Hans is telefonisch te bereiken op het nr. 0470/902.027 van maandag tot vrijdag van 7u30 tot 12u en van 13u30 tot 16u30.

* (Enkel te gebruiken in Harelbeke)
* (Enkel te gebruiken in Harelbeke) *Tijdelijk niet uitleenbaar.
* (Enkel te gebruiken in Harelbeke)

Kies hieronder of je bepaalde vlaggen wenst te gebruiken